fredag, april 24, 2009

Det går inte för mig.

Mina kinder hettar nu. För jag kan inte skriva. Jag har försökt i tre timmar. Det blir inte bra. Det är en timme kvar till deadline och jag får fan inte till det.
Jag har skrivit två A4:a sidor, men det blir inte bra, alltså. Det blir bara bajs av allting. Fy fan.

Förvisso hittade jag en text vid namn Minnen från i somras, som jag tänkte att jag kunde lämna in, men den är precis likadan som alla andra jävla texter jag har lämnat in till textsamtal under hela skolåret.
Jag vill leverera någonting nytt, någonting experimentellt. Någonting att jobba med. Någonting som avviker från min annars så lätt igenkännbara stil. Någonting som förvånar.
Men det går inte.
Två A4:a sidor bajs och min hjärna låser sig. Jag blir galen!

Nåja. Imorgon ska jag i alla fall ut i skogen. Det ska bli skönt.

Inga kommentarer: