lördag, april 11, 2009

Packa packad, why not?

Imorgon, när de flesta av Gotlands Folkhögskolas elever återvänder till ön, åker jag till Stockholm.

Idag har jag förstås gjort allt annat än just packat. Allt är alltså i sin ordning.

Jag kan även meddela att jag har återgått till att vara mitt alldeles vanliga jag; jag har återigen börjat sova till tolv på dagarna. Förutom idag då, när jag mot min egen vilja tvingade mig själv ur sängen redan vid nio, detta för att jag automatiskt ska däcka vid rimlig tid ikväll, eftersom jag blir tvungen att kliva upp redan vid sex imorgonbitti.

Angående packandet, så litar jag på att mina kunskaper och färdigheter inom detta ämne sitter i från yrkestiden. Varje söndag, under tre skolår, packade jag lilla väskan för fem dagar framåt. Det lär gå på tio minuter.

1 kommentar:

MEN HANNA sa...

Daamveeskon! :D