måndag, april 27, 2009

My super sweet twenty.

Det är en knapp månad kvar tills jag blir tjugo år. I samband med denna händelse, tänkte jag publicera en officiell önskelista, så ni läsare (ja, detta gäller er alla) slipper fråga vad jag vill ha i födelsedagspresent.

I tjugoårspresent önskar jag mig;

- Pengar (så jag kan ersätta Mr Pink)
- Pengar, alternativ presentkort på någon kiva klädaffär (dock ej Citymarket, H&M, Seppälä eller dylika affärer. Jag har bott i mina Coral Zipper Super Slim i två år nu, jag är således i stort behov av nya jeans.)
- En rakapparat
- Ett par vita Adidas Superstar
- Två par Converse Allstar (ett par rosa, och ett par gula)
- En cykel (om ni tänkte ge mig en; ring för närmare beskrivning)
- En skruvdragare
- En longboard
- En dubbelsäng
- En klyvsåg
- En rikthyvel
- En planhyvel
- En bordcirkel
- Några limknektar
- Tur- och returflygbiljetter till Italien (stannar gärna i ca. tre veckor)
- En dejt med poeten Jyrki Kiiskinen
- En Chrysler 300C
- En liten, liten anteckningsbok, som jag kan ha i fickan
- En systemkamera (kvittar vilken, bara den är bra)
- En limpa Marlboro Mentol
- Presentkort på 40€ vid Valhalla Tattoo and Body Piercing
- Kubb (fast om jag får alla ovannämnda maskiner, kan jag tillverka ett kubbspel själv)
- Fia med knuff
- En årsförbrukning Paulig Presidentkaffe
- En sjukt stor bokhylla
- Självdisciplin

Inga kommentarer: