fredag, mars 13, 2009

Slow it down, Mr.

"Man åker inte till fastlandet för att köpa en dildo."
Anonym

Med detta lilla citat vill jag hänvisa till Johannas blogg.

Denna händelse ledde till obehagsdrömmar inatt. Somnade som en klubbad säl halv elva igår kväll. Halv sex vaknade jag illamående och svettig.
Halv åtta, i duschen, kom den välbekanta krampen i magtrakten, men jag bet ihop, klädde mig och begav mig till Markan för frukost.

I skolan hade vi ett roligt textsamtal. Jag käkade mackor på fikat och skrattade åt Ludde.

Efter skolan åkte Johanna, Annelie, Therese och jag till Slite.
Medan A och T gick till Systemet, strosade jag och Johanna runt på apoteket. För det är kul. Sedan gick vi och bokade solarietid till nästa veckas tisdag. I cannot wait!
Jag köpte en äcklig glass också.

Körde ett asskönt gympass innan middagen, till tonerna av SOAD.

Ville se den finska filmen Helmiä ja Sikoja ikväll.
Det verkade som om de flesta skulle hitta på annat. Och de jag frågade tackade nej.
Men sedan upptäckte jag att både Annelie och Johanna var med på noterna.

Ska klä av mig svettiga träningskläder. Ta en snabb dusch. Kränga ner melonen, jag köpte i Slite, i väskan. Annelie hade lite öl hon lovade jag fick köpa.
För övrigt har jag lite ångest över att jag glömde ringa min chefredaktör idag. Annars rullar livet i Fårösund på, i allt för snabb takt.

Inga kommentarer: