onsdag, mars 11, 2009

Den döda linjen.

Åh nej! Loggade nyss in på min e-mail och insåg att jag har deadline för tidningen på fredag klockan 16:00 (finsk tid). Detta hade jag inte en blekaste aning om.
Enligt programmet jag fick efter redaktionsträffen i januari (som jag missade, för att jag redan hade åkt tillbaka hit), hade jag bara en recension att skriva, och den ska vara inlämnad senast den 16 april.

Nu ska jag alltså skriva en liten artikel om min favoritwebbsida. Va? Har jag ens en favoritwebbsida? Jag skriver ju bara blogg. Och läser andras bloggar. Och hänger på Facebook tills mina ögon blöder (och det hatar jag mig själv för).

Dessutom står det ingenstans hur många tecken den ska vara. Känner mig väldigt förvirrad just nu.

Blött, mörkt och kallt - det är Gotland i ett nötskal.
(Citat av min klasskompis Micke)

Inga kommentarer: