måndag, september 15, 2008

Söndag med hög mysfaktor.

Denna soliga söndag har firats med myspys! Totally perfect!

Johanna var så söt när hon knackade på dörren vid middagstid och frågade ”om jag ville komma ut och leka” :)

Så efter middagen såg jag filmen ”A science to sleep”, tillsammans med Terese, Terese och Johanna. När filmen var slut gick jag hem och snabbt var Julia utanför dörren med kladdkaka och vaniljglass. Efter ett tag kom också Liv och Gabi. Vi tände levande ljus med doften ”Nordanvind”, gjorde kaffe och te, lade upp kladdkaka med vaniljglass, ställde fram godisskålar och så rullade filmen ”From Hell” igång. Hög mysfaktor!

Sedan ringde Fong. Älskade Fong. Min bästaste, bästa vän. Det högg till i mig när jag frågade om han saknade mig och han kved ett ynkligt "Ja" till svar.
- Kan du inte bara komma hit? frågade han.
Om det ändå vore så lätt, min bästaste bästa vän.

Inga kommentarer: