tisdag, september 23, 2008

Ändrade planer.

Ändrade planer, tyvärr!
Jag skrev ju igår att jag idag skulle ladda upp bilder från Visbydagen.
Men se NEJ! Det kommer inga bilder idag. De kommer, men jag kan inte lova att de kommer imorgon heller.
Meningen var att jag skulle ládda upp dem idag efter att jag hade skrivit mina artiklar, men då blev jag tvungen att lägga alla bilder i en mapp på ExtraFilm och bara det tog ju hundratusen år så nu när bilderna äntligen är uppladdade ska jag äntligen gå hem och sortera lite smutstvätt innan det är dags för middag.
Vet inte riktigt vad kvällen kommer erbjuda bortsett från att tvätta kläder, men kanske har att jag vänta ett samtal och en promenad. Vi får se.

Förövrigt har det varit soligt idag.
Och varmt.
Jag har inte ens behövt någon jacka.

Inga kommentarer: