torsdag, september 04, 2008

Han är mystiken själv.

Jag velar. Å ena sidan vill jag visa upp mina nya fynd (alternativet är att vänta tills allt har torkat, fota och ladda upp), men å andra sidan vill jag inte att ni som inte känner mig ska ta mig för Blondinbella nr 2.

Om en timme är klockan läggdags. Jag kröp ner under täcket samma tid igår kväll, likväl kunde jag inte slita mig från aktuella boken förrän tre timmar senare.
Jag var som en liten zombie när jag kom till skolan imorse, dessutom missade jag frukosten.

Nu ska jag gå hem och skriva en text om hur man får en människa att skriva. Denna Stora Stygga Varg är mystiken själv. Dessutom loggade han ögonblickligen in, när jag skrev hans namn. Imorgon ger jag er en djupdykning. God kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

I dag var jag in i ditt rum och det var bara fem före jag spelade skivan (du vet vilken)
Kram