torsdag, september 04, 2008

Lite nytt i garderoben.

Hahaha! Vet ni, när jag bloggade tidigare idag, pratade jag om Rickard och pennan. However, när jag gick genom dörren till klassrummet kom Rickard snabbt upp mig. Har ingen aning om varifrån han kom, men mittiallt var han bara där, hack i häl på mig. Jag satte mig ner på min plats och när han passerade lade jag ögonblickligen märke till en sak: han hade hämtat en egen penna under lunchen. Hahaha!

Efter skolan gick vi till Kupan, jag och Sigrid. Shoppade loss lite.
Det blev:
en kortärmad svart, småblommig tröja med diskreta paljetter och urringning i siden.
En brun, småblommig, omlottsblus.
Ett svart linne,
och en beige, unik, väldigt söt liten kavaj.
Och ett skärp, inte att förglömma.

Jag fick kläderna för 140 kr. Helt okej. Tvättade allt med en gång så det är bara att ta i bruk redan imorgon.

Inga kommentarer: