onsdag, februari 04, 2009

Wohoo!

Imorse blev jag väckt på det absolut bästa sättet man kan bli väckt på. Min dag började alltså väldigt jävla bra!

Sedan gick jag till skolan för att studera och umgås med Johanna. Johanna var söt.

I skolan fick vi para ihop dikter med författarkaraktärer. Jag var näst bäst i klassen (Linn var bäst!). Wohoo!

Flitiga klasskamrater. Från vänster till höger: Johanna, Johanna, Linn, Johanna och Alida.

Innan lunchen umgicks jag med Nils.

Nils ritade.

Jag läste om den gotiska litteraturen. Sedan åt vi lunch. Vi blev mätta.

Efter lunchen damp det ner ett vadderat kuvert i mitt postfack. I kuvertet fanns mitt pass...

... och en Maxi Tupla! Wohoo! TACK!

Det har alltså varit en riktigt, riktigt bra dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj...tänk om man kunde få till såna figurer som Nils!
Mycket finskt godis o trevlig post denna vecka, det e väl trevligt. :)

Anonym sa...

Alltså...såna figurer som Nils RITAR. Menade jag ju. Såklart.

Anonym sa...

Morron, Morron, Morronpisset i kaaaafeeet!!

Anonym sa...

Så lite så! :-)

ester-lisa sa...

Jenny: Ja! Nils är jätteduktig! Alla borde få se mer av hans teckningar! Kanske att han visar på sin blogg? :)