fredag, februari 27, 2009

Inte-så-produktiv-period.

I dessa dagar är jag väldigt inaktiv.

Jag har samlat ihop all smutstvätt och förflyttat den till tvättstugan.
Jag har ätit frukost.
Jag har druckit kaffe med några klasskamrater.
Det är allt jag åstadkommit hittills.
Någon kamm eller tandborste har fortfarande inte varit nära min skepnad än idag. Jag misstänker att jag förfaller.

Hemma nu för att slänga i mig lite mat.
Kom på att det nog inte är så smart att gymma, om magen inte fått något på fem timmar.

Deadline för veckans skrivuppgift är om ungefär en timme.
Allt jag skrivit den här veckan är ett brev och några blogginlägg.
Jag är inne i en inte-så-produktiv-period.
Det känns hemskt. Det känns, rent ut sagt; förjävligt.
Jag känner skuld. Ångest.
Jag borde leverera. Men jag levererar inte ens en liten skvätt kiss. Fy fan.

Inga kommentarer: