söndag, februari 08, 2009

Bestyr överstyr.

Idag har vi varit lite skeptiska gentemot mangaporr. Att detta överhuvudtaget förekommer är ju ganska mystiskt. I forskningssyfte surfade vi in på redtube och snabbt hittade vi hur många sidor som helst. Vi hittade en video som bara var fyra minuter kort. Men inte ens de ynka minuterna klarade vi av att se.
Vi förundrades över att det faktiskt finns människor där ute som blir upphetsade av detta. Det är ju helt absurt! Men sen finns det ju människor som blir upphetsade av mycket mer konstiga saker också.

Sedan storstädade vi, såsom sig bör på söndagar. Kastade ut mattor på vädring och städade toaletten och dammsög och skurade.
Medans jag duschade, stekte Julia potatismos och fisk.
Det smakade bra med potatismos och fisk efter städningen.

När vi hade ätit och dukat av fick jag lust att köpa något.
Jag surfade omkring på Levykauppa Äx, och förstå min förvåning och glädje när jag hittade härliga filmen Helmiä ja Sikoja för endast 3,90€!
Jag beställde den genast. Med portot blev det inte mer än 6,40€. Jag tyckte det var överkommligt. Dagens fynd!

Äntligen har Julia tagit sig i kragen och uppdaterat sin blogg!
Och sen har ännu en vän börjat blogga.
Spana in!

Inga kommentarer: