tisdag, februari 03, 2009

Öppen scen.

Ikväll hölls det öppen scen, i samband med kvällsfikat. Det bjöds på musik och skönlitteratur och kaffe och te och kakor och klementiner. Det var fint. Jag skulle ha läst, om jag hade haft någonting att läsa.

Här sjöng Liv. Julia spelade gitarr. Det glittrade om dem båda!

Som avslutande nummer, sjöng några av Ella-tjejerna "I believe I can fly". Och Ylva flög! (Med lite hjälp av Gabi.)

Sedan brast Ylvas vingar. Inga elever skadades under uppvisningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett litet tips..

Uppskatta tiden du har i FS. Det finns nämligen ingen annan plats i världen som ger dig så mycket utrymme till egna tankar som ett läsår gör där.

Vinden som får plåttaket att tjuta och den grå himlen som alltid tycks vaka över en kommer konstigt nog att bli ett minne som du kommer att längta tillbaka till.

Man är liten i FS och man kommer ofrånkomligen att konfronteras med sitt eget jag och väsen under sin tid där. Så lyckas du bemästra dig själv, så kommer din styrka som människa också att växa. I promise ;)

Jag uppskattar dina texter, keep up the good work.

Ps: Var snäll mot Ludde nu !

ester-lisa sa...

Jag litar på att du vet vad du pratar om. Jag tackar så mycket för kommentaren, det var fint av dig.
Och sen glädjer det mig att du uppskattar mina texter, det värmer alltid mycket att få höra sånt :)