lördag, februari 14, 2009

Nylonstrumpebenen orsakade lidande.

Jag gör en skinka, och firar Alla Hjärtans Dag med att raka benen.
Detta endast på grund av att jag planerar vara lite onykter ikväll.
Varför raka benen när man ämnar vara onykter? kanske ni undrar.
Jo, för att jag således också planerar dra på mig ett par nylonstrumpbyxor.
För en onykter kväll utan nylonstrumpbyxor, existerar ej i mitt huvud.

Kan även tilläggas att under tiden jag eliminerade gorilla-håret på mina klena ben,
hade jag en total repair-inpackning i håret.
När benen var blanka och lena som babyrumpor, hade varmvattnet tagit slut.
Så jag har redan lidit ganska rejält denna vackra lördag.

Nu ska jag klä på mig och sedan hämta min söta Alida.
Vi ska gå och se efter om vi hittar coola tee's för en billig peng.

Inga kommentarer: