lördag, februari 21, 2009

Sunk-Fia.

Första dagen på sportlovet alltså. Jag har gjort... ingenting. Förvisso pratat massvis i telefon och flyttat runt lite möbler och rökt ett x antal cigaretter och druckit x antal koppar te. Men utöver det; nada. Det känns för jävligt bra.

Jag har även planterat en liten blomma! Den kommer högst antagligen att .
Ingenting att förvånas över.

Allt detta runtflyttande av diverse möbler gjorde mig väldigt hungrig. Jag kokade tortellini. Jag åt så mycket att jag nu lider av magont.

Åh, jag är så sunkig! Så där mysigt äckel-sunkig som man ska vara när man har lov. Iklädd mjukisbrallor och ett utnött, smutsigt boxerlinne. En kam har inte ens varit nära min kalufs idag och inte heller har jag riktigt känt för att borsta tänderna. Håret under armarna börjar bli skrämmande långt. Om någon skulle knacka på min dörr nu skulle jag nog överväga att inte öppna.
Senast jag var så här sunkig, var på jullovet när jag var sjuk och inte hade vistats i badrummet på fyra dagar. Jag tänkte att det är nog på tiden nu, att vara lite sunkig.

Inga kommentarer: