torsdag, februari 19, 2009

Hey man look at me rockin' out - I'm on the radio.

Om ni vill lyssna på Sara och mig i radion, gör så här:

Gå in på http://www.sr.se/gotland/kultur.
Uppe i högra hörnet kan ni se en liten orange ruta, där det står "LYSSNA IGEN", klicka på den.
Leta er sedan fram i kalendern till den 19:onde februari.
Lyssna på sändningen 15:00-15:30.
Vi hörs ganska sent i sändningen.
Ni kan ju alltid försöka räkna hur många gånger jag säger ordet "liksom". Herrejävlar.

Nu har Micke klockat mina texter. Jag är uppe i ~8 minuter. Det är ganska bra, med tanke på att jag fick 10 och ändå bara har 3 texter.
Ska gå hem och byta om. Om en knapp timme åker vi iväg till Visby och uppläsning nr. 2. Kommer bli så bra så bra!

5 kommentarer:

Limpan sa...

vad bra du läser! jag ser fram emot ikväll.

Anonym sa...

Åh, jag ville så gärna lyssna, men det gick inte :(

Anonym sa...

En stolt mamma har i dag lyssnat på radio Gotland. Bravo! Även om jag hört den förr, så var den bra nu också. Och intervjuad blev du också...Kram!

ester-lisa sa...

Mamma: :) Jag förstår att du är stolt, haha! Va bra att du fick lyssna i alla fall! Ha det bra! Kram!
Linn: Tack! Jag är glad att du kom :)

Anonym sa...

Vi lyssnade igårkväll o A kände inte igen dig varken på talet eller rösten, men jag försäkrade att det var du! :)
Och uppläsningen var förstås bra...som det sig bör!