torsdag, januari 15, 2009

I sinom tid ett hål rikare.

Eftersom det nu är garanterat att mina studiepensionspengar i sinom tid kommer ramla in på kontot, har jag ikväll bestämt mig för att... pierca mig igen. Ja!
Det känns som om jag förtjänar det (är inte riktigt säker på vad jag egentligen gjort för att förtjäna det, men... ja.).

Nästa vecka åker jag troligtvis in till Visby för att beställa en tid.
Vad spännande det ska bli! Det är snart ett år och fyra månader sedan jag senast piercade mig.

För er som inte vet så har jag redan två stycken;
en off center labret
och en tragus, i mitt vänstra öra.
Den senaste jag lät göra var en center labret, men blev dessvärre infekterad, så jag blev tvungen att ta bort den. Har däremot länge övervägt att prova göra en ny på samma ställe, men i så fall får det bli efter sommaren, efter jobbet på restaurangen. Om jag fortfarande har lust då, vill säga...

Inga kommentarer: