måndag, november 03, 2008

O be wise, what can I say more?

Jag har lyssnat på Incubus’ skiva Light Grenades och försökt komma underfund med hur jag ska fixa flygbiljetter till Ingenstans. So far har jag vid varje tillfälle misslyckats. Det närmar sig. 47 dagar kvar nu.
Det ser i alla fall ljust ut för tillfället. Inga fucking felmeddelanden hittills. Nu väntar jag bara på att Johan ska sluta för idag. Jag behövde tydligen mer uppgifter än clearing koden för att göra en utlandsbetalning. Borde han inte komma snart?

Idag har vi haft uppläsningsverkstad hela dagen, och klockat allas läsningar. Jag har läst Självbiografi (eller bara ren idioti?), Kaffekoppar och Löftet. Åh, alla mina klasskamrater skriver så härliga texter så jag blir helt knäsvag! (Jag är ju inte sämre själv, haha…)

I helgen firade vi Halloween. Ja, den festen var ju en total katastrof, kan jag säga. Det skulle nog ha varit säkrast att stanna hemma. Nu tänker jag inte nämna mer om helgen. Nu glömmer vi den.

Det bästa som hände under kvällen var nog detta;

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, kissona! :-)
Denhär vår matvägrar nu...undrar om hon siktar in sig på småfåglarna som mumsar nötter utanför köksfönstret? Hehe!

Anonym sa...

Åh Josefin, du e så söt i din klänning :)

Anonym sa...

Kissorna har hittat en vän