torsdag, november 06, 2008

Vikten av de rätta människorna.

För tillfället sitter jag inklämd i ett hörn i skolans lilla datasal på andra våningen. Jag har en portion flädersnus under överläppen. Det känns bra. Men jag är kissnödig. Det är Coca Colan som vill ut. Typiskt. Jag har inte tid att kissa nu.
För tillfället sitter jag inklämd i ett hörn i skolans lilla datasal och lyssnar på System of a Downs skiva Mezmerize. Jag kan passa på att nämna att det fanns en tid i mitt liv när jag inte lyssnade på annan musik än SOAD. Detta var en hemskt förvirrande tid i mitt liv. Jag hade inte förstått vem jag ville vara (jag undrar; har jag förstått det nu då?) och inte heller hade jag förstått vikten av att ha rätt människor omkring sig. Så det blev mest fel hela tiden. Men sedan träffade jag Viltsu och både mamma och pappa tyckte att Incubus var mycket bättre än System of a Down.

Inga kommentarer: