fredag, oktober 17, 2008

En evighetslång väntan.

Hela söndagen gick i städandets tecken. Jag dammade mattor och dammsög och skurade golv och städade toaletten och tvättade kläder och mot kvällskvisten kom Julia hem till mig och vi gjorde middag tillsammans. En mysig kväll.

Veckan som gått har varit lite sådär. Humöret har inte riktigt stått på min sida, och det har inte piggheten heller. Jag har varit trött, trött, trött.

Veckan som gått har vi behandlat filmmanus. Vi har haft läraren för tv- och filmproduktion, Kave. Det var kul. Han är kul.
Vi har mest haft teori och så har vi fått se lite korta filmsnuttar. Anslaget i filmen Back to the Future och så fick vi se Groundhog Day. Det var en rolig och fin film. Rekommenderas.

Igår hade Ella-tjejerna spelning och sedan var det ju detta Gotländska Kaffekalas. Inget kul alls. Kaffekalaset alltså. Kanske att det hade varit roligt om jag suttit med någon jag kunnat prata med, men nu gjorde jag ju inte det.
Efter skolan såg vi House. Det var definitivt en humörhöjare!

Inga kommentarer: