onsdag, december 24, 2008

Julafton.

Det har varit en lugn julafton hemma hos oss.
Min lillasysters gudmor var hit en stund på dagen. Hennes dotter, Sunna, sov i vagnen, så henne såg vi aldrig. Det var synd. Jag tror hon har blivit rätt stor, det är ett tag sedan jag såg henne senast.

I övrigt har vi inte gjort någonting speciellt. Vi har inte ätit någon traditionell julmiddag, det gör vi imorgon när mina två storasystrar kommer hit.

Jag har läst om julen i Mormons Bok. Och tagit en promenad med mamma, jag var nämligen tvungen att köpa cigaretter. Ätit knäck och druckit rödvinsglögg. Och jag fick det jag önskade mig av Gud. Magsjukan var som bortblåst imorse när jag vaknade!

Efter att vi hade öppnat julklapparna hade lillasyster väldiga sammandragningar. Hon hade så ont så hon knappt kunde stå. Hennes fästman kom hit. Så de åkte nyss iväg till BB! Tänk, imorgonbitti när jag vaknar har jag kanske blivit moster! Det skulle vara den bästa julklappen någonsin!


Nu ska jag se film med mamma. Äta och dricka lite gott och sedan är det nog läggdags, tror jag.
Jag vill önska alla mina läsare en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Inga kommentarer: