tisdag, augusti 26, 2008

Tillägnad Er:

Den här bloggen är tillägnad
mina älskade systrar, min kära mor, Mina Falkögon; Fong, Hanna, vännerna som står mig nära, Stora Stygga Vargen och mina bekanta. Den är även tillägnad de unga männen, mina gulliga arbetskamrater, den där mannen T och mina svågrar.
Den här bloggen är tillägnad resten av världen,
de som flydde Ingenstans och de som ännu är kvar där. Den är tillägnad de nyfikna, de som bara trillar in och de som vill följa med till Gotland.

Kanske att jag inte alltid har tid. Har tid till att sätta mig ner och skriva ett brev, ett vykort eller ett mejl för att underrätta er. Underrätta och berätta om Gotland och dess härlighet, berätta om skolan och de nya klasskamraterna. Berätta om de pinande vindarna, stränderna och kalkbrotten. Berätta om all poesi och prosa jag skriver.

För de gånger jag inte har tid att höra av mig, finner ni mig här.
Man kanske inte alltid berör människor, men ni har berört mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte att förglömma raukarna och gute-fåren! ;-)

Jag skulle gärna följa med till Gotland NÄR som helst...

Och kommer således att titta in här väldigt ofta, kanske inte dagligen men väldigt närapå!

Stort lycka till på Rosornas ö!